Pentru toate tipurile de autoturisme, Autonesti poate asigura piese de schimb, de origine sau after market .
Avem in permanenta pe stoc piesele de schimb uzuale, comenzile speciale sunt achizionate in timp foarte scurt, datorita colaborarii noastre cu partneneri distribuitori de piese de schimb.
Asiguram prin magazinul propriu piesele de schimb pentru autoturismele care intra in atelierul nostru pentru reparatii :
- Uleiuri si filtre
- Anvelope si jante
- Piese de motor
- Elemente directie (bielete, cabluri acceleratie, capete bara, cilindri ambreiaj, cruci cadran, disc ambreiaj, placi ambreiaj, planetare, pompe ambreiaj, pompe servo directie, rulmenti ambreiaj)
- Elemente franare (discuri frana, placute franare, saboti, senzori abs, supape franare, tamburi)
- Elemente suspensie (amortizoare, arcuri,)
- Accesorii motor(curele transmisie, injectoare, lubrifianti, pompe de apa,)
- Sisteme electrice
Garantia acordata pieselor de schimb comercializate de Autonesti este, pentru marea majoritate a lor, de 18 luni de la achizitie, conform HG 394/1995 si HG 786/1996.
Conditiile de garantie se regasesc in certificatul de garantie acordat la achizitia pieselor. Pentru a beneficia de garantie, piesele trebuie sa fie montate intr-un service autorizat RAR.
In situatia in care, o piesa s-a deteriorat in perioada garantiei , aceasta va fi schimbata, sau returnata, caz in care se va restitui cumparatorului suma de bani ce a fost achitata la cumpararea piesei.
Daca piesa nu corespunde tipului de autoturism pentru care a fost cumparata, se poate returna, cumparatorul primind inapoi suma de bani platita la achizitie.
In toate aceste situatii, cumparatorul trebuie sa se prezinte cu urmatoarele documente, dupa caz:
- Daca piesa a fost montata in unitatea noastra si este in perioada de garantie :
- Copie certificat de inmatriculare (talon auto)
- Factura – deviz reparatie auto
- Dovada achitarii facturii (bon fiscal , chitanta, ordin de plata, etc.)
- Daca piesa a fost doar achizitionata din unitatea noastra, este in perioada de garantie si a fost montata intr-o alta unitate service:
- Copie certificat de inmatriculare (talon auto)
- Copie factura de achizitie piesa auto
- Dovada achitarii acestei achizitii
- Dovada ca montajul a fost executat intr-o unitate autorizata RAR, devizul si documentul ce atesta achitarea acestuia
- Nota de constatare emisa de unitatea autorizata R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea
- Copie autorizatie RAR a unitatii unde a fost montata piesa
- Daca piesa a fost returnata datorita faptului ca nu a corespuns autoturismului pentru care a fost cumparata:
- Piesa, in ambalajul sau original. Aceasta nu trebuie sa prezinte semne ca ar fi fost montata pe autoturism, sa nu fie deteriorata .
- Copie factura achizitie piesa
- Dovada achitarii facturii de achizitie.
Pentru informatii:
Magazin Piese Schimb
Mobil: 0743.33.44.95
Comentarii recente